Her kan du vise dine egne kreationer.
Skriv et svar

"lidt" nyt

fre 27. apr 2012 13:34

Hey alle

Har været en smule produktiv på det sidste selvom det ikke er helt nemt. Se vi skulle jo have en lille Cavalier hvalp, som vi også fik og hun er dejlig. Den bedste lille pige hihi. Men vores opdrætter havde en køber som havde en hund på 2 år som de ville af med. Vi sagde ja til ham så nu har vi to hunde. ;D

Når de ikke vælter huset så er det vores dreng som skal starte i før skole på tirsdag d. 1. maj. uha ja så ikke meget tid jeg har med perlerne må jeg erkende. Men det jeg får lavet viser jeg her, sammen med nogle lidt ældre ting som jeg vist bare ikke har fået vist frem ;D

De nye først

Fingeringe i to forskellige farver

Billede

Billede

Øreringe samme princip begge to men med få ændringer

Billede

Billede

Her er en ring, jeg har tidligere vist en anden ring, denne er bare lavet i en anden farve.

Billede

Billede

Her er et armbånd magen til de som Lopeth har lavet også, denne her er lavet med fire-polish dog

Billede

En lille hurtig en

Billede

Her et armbånd som jeg er ret glad for, jeg skal lige have lavet det mindre :)

Billede

Billede

Den her har jeg bøvlet med, men fik til sidst den lavet ;) Kedeligt i længden dog, men så spændende at se på. Celini spiral hedder stitchen

Billede

Her er et "larve" armbånd

Billede

Lidt herringbone armbånd

Billede

Jeg lavede sidst jeg vist et sol armbånd eller karry armbånd som det også er kaldt, men Lisbeth ønskede det i sort, så det lavede jeg til hende

Billede

Her er lidt som jeg lavede til min "mormor" (morfars kone) da hun fyldte 80 år

Billede

Og hendes julegave

Billede

Billede

Her er lidt blandet

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Re: "lidt" nyt

fre 27. apr 2012 15:05

:clap: Jeg er altid så imponeret over din seedbeads projekter :D :-bd

Re: "lidt" nyt

fre 27. apr 2012 18:29

Hej Aimee

Hvor er der mange flotte smykker.. og hvor er du bare suveræn med de små seed-beads!!
flot, flot @};- @};-

Re: "lidt" nyt

fre 27. apr 2012 23:53

Hvor er de bare såååååååååå smukke :x- Diddah og jeg skriver lige en pb til dig :ymhug:

Re: "lidt" nyt

lør 28. apr 2012 07:28

Jeg er godt nok imponeret over dit arbejde med de små bitte perler :clap:

Re: "lidt" nyt

lør 28. apr 2012 08:46

Taaaark I er søde.

Jeg nyder og sidde med det, det er så afstressende og det fodre min"OCD" haha jeg elsker at have en rytme i det når jeg sidder der og syr. ELSKER det! Betyder meget folk kan lide det og vil købe fra tid til anden. Er så glad for tingene er gode nok til andre vil have det. Efterhånden har jeg sgi liiiidt formange baby'er liggende jeg ikke kan skille mig af med hehe det må jeg arbejde på

Re: "lidt" nyt

lør 28. apr 2012 09:05

Hvor har du været flittig, og hold da op hvor er det skønne og smukke smykker. ^:)^ ^:)^ ^:)^ ^:)^ ^:)^

Re: "lidt" nyt

lør 28. apr 2012 09:24

1000 tak

Re: "lidt" nyt

lør 28. apr 2012 09:44

Hold da op en masse lækre smykker du har lavet. :ymhug:

Re: "lidt" nyt

søn 29. apr 2012 15:14

Det caprico er edderflot (fireposhed). Ja, alt er super-superflot! Jeg synes, du har nået meget på trods af nye hunde og førskoledreng :-D
Jeg er i gang med Celini spiral armbånd, og du har ret, at det bliver kedeligt i længden, selvom det også på sin vis er meget afstressende. Jeg har forvist til ufo-posen i øjeblikket ;)
Go' søndag
lopeth
Skriv et svar