Her kan du vise dine egne kreationer.
Skriv et svar

Seneste leg med seed beads og lidt mere

fre 22. jun 2012 17:00

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Billede

Re: Seneste leg med seed beads og lidt mere

fre 22. jun 2012 18:33

Oooohhhhhh - så smukke... ;)-

Er VILD med den lilla.... :x- Og den med de grå FV perler.. =p~

Re: Seneste leg med seed beads og lidt mere

fre 22. jun 2012 18:45

Åh hvor er de flotte. Og den orange råber og skriger, at den vil bo hos mig. :x- :x-

Re: Seneste leg med seed beads og lidt mere

fre 22. jun 2012 22:53

Mulms ikke dårligt ikke dårligt. Faktisk rigtigt fint.

Re: Seneste leg med seed beads og lidt mere

lør 23. jun 2012 07:44

jeg er godt nok imponeret af de 2 første. vedhæng på nr.2 er det også lavet af de små perler?
er vild med den lilla :x-

Re: Seneste leg med seed beads og lidt mere

lør 23. jun 2012 08:05

Jeg er selv en weaver så at sige, men lærer sgu aldrig at hækle de reb som du, føj det er flot ;) Vedhænget med guldsmeden på er suverent, du burde deltage i en af de mange konkurrencer der er rundt omkring i verden. Super flotte smykker.

Den sidste halskæder er RÅ LÆKKER !! det er de alle sammen, men den sidste siger Aimée.. Aimée haha ;)

Re: Seneste leg med seed beads og lidt mere

lør 23. jun 2012 09:37

Sikke nogle fantastiske ting, du har lavet. Gid man dog havde sådan et talent! :))
Den lilla er lige mig! Og den sidste er virkelig fed :dance:

Re: Seneste leg med seed beads og lidt mere

lør 23. jun 2012 18:36

Diddah skrev: du burde deltage i en af de mange konkurrencer der er rundt omkring i verden.


Det gøre jeg også ;) Har lige fået at vide at min halskæde er nomineret til inten 1., 2. eller 3. plads i konkurrence fra Pelrlen Poesie (tyske blad). Hvilket plads præsic får man at vide først i august (hvor er min tålmodighed??? :pray: )

Billede

Lidt må man da prale, ikke? :))

prinsesse skrev:jeg er godt nok imponeret af de 2 første. vedhæng på nr.2 er det også lavet af de små perler?
er vild med den lilla


Jep, vedhænget er også lavet med seed beads.

Shawnee skrev:Er VILD med den lilla....


Lilla, det ligner det ikke dig =)) =)) =)) =))

Tusind tak til jer alle fo jeres søde kommentar!

Re: Seneste leg med seed beads og lidt mere

lør 23. jun 2012 21:48

:ymapplause: :ymapplause: Jeg er SÅ imponeret over dine smykker!! Øsker jeg havde den evne med seedbeads, det ser så godt ud!! :D :D

Re: Seneste leg med seed beads og lidt mere

lør 23. jun 2012 22:01

uha hvor er de godt nok lækre....og sikken en tålmodighed du har til at sætte alle de seedbeads på snor og sy dem sammen... :ymapplause: ...den orange og den med turkiserne er godt nok også nice =p~
Skriv et svar