Her kan du købe og sælge materialer til smykkefremstilling. Du kan også sælge dine håndlavede smykker her.
Skriv et svar

Re: Åbent perlehus .-)

fre 28. dec 2012 20:56

miska skrev:Smykkeunivers .. jeg har ikke helt overblik over det hele, men der er måske en chance for lykkeposer .. :-)
Meget af det er dog fra min "egen" favoritsamling, så det bliver nok lidt svært at skille mig af med, men nu skal det altså være :-)


Vi skal nok give dig en skulder at græde ved :violin: :violin: :)) :)) =))

Re: Åbent perlehus .-)

fre 28. dec 2012 22:14

Lise Sonne skrev:
miska skrev:Smykkeunivers .. jeg har ikke helt overblik over det hele, men der er måske en chance for lykkeposer .. :-)
Meget af det er dog fra min "egen" favoritsamling, så det bliver nok lidt svært at skille mig af med, men nu skal det altså være :-)


Vi skal nok give dig en skulder at græde ved :violin: :violin: :)) :)) =))


Du er nu sød Lise :)) :)) :clap: :dance: :naughty:

Re: Åbent perlehus .-)

lør 29. dec 2012 15:47

ØV ØV ØV ..... er ikke kommet hjem :-\ så kan ikke deltage :(( :((

Re: Åbent perlehus .-)

fre 4. jan 2013 19:42

Jeg kunne også godt tænke mig at komme forbi, hvis jeg har mulighed for det. :-)
Skal nemlig til københavn imorgen, så hvis du bor tæt på Vesterbrogade, så kan det være, at jeg kigger forbi :-)

Re: Åbent perlehus .-)

fre 4. jan 2013 20:13

TheCreativeMuslimah skrev:Jeg kunne også godt tænke mig at komme forbi, hvis jeg har mulighed for det. :-)
Skal nemlig til københavn imorgen, så hvis du bor tæt på Vesterbrogade, så kan det være, at jeg kigger forbi :-)


Jeg har lavet tidspunktet om til 10-12, hvis det passer Lise og Mette .. hvis ikke, finder jeg nok en anden dag .. men venter lige i øjeblikket på at høre fra de 2 førnævnte :-)

Re: Åbent perlehus .-)

fre 4. jan 2013 20:15

mjanneh skrev:Jeg vil gerne kigge forbi - skriver du tid også? Er det OK at tage en perle-veninde med?

mvh
Marianne


Hvis du stadig vil kigge forbi, er tidspunktet er 10-12, hvis Lise og Mette kan der .. ellers finder jeg nok en anden dag :-)
Senest rettet af miska fre 4. jan 2013 21:15, rettet i alt 1 gang.

Re: Åbent perlehus .-)

fre 4. jan 2013 21:07

Mette, vi kommer da. :) Kan ikke lade sådan en chance gå forbi vores perleglade næser. :)

Re: Åbent perlehus .-)

fre 4. jan 2013 21:16

Shawnee skrev:Mette, vi kommer da. :) Kan ikke lade sådan en chance gå forbi vores perleglade næser. :)


I er bare for skønne I to :-) :-)

Re: Åbent "perlehus" i morgen 10-12

fre 4. jan 2013 23:13

Øv øv, det har jeg desværre ikke mulighed for, men jeg håber du holder det igen :)

Re: Åbent "perlehus" i morgen 10-12

lør 5. jan 2013 18:41

Tusind tak for i dag til jer skønne kvinder, der kom .. det var som altid rigtig hyggeligt at se jer og sludre med jer :-)
Skriv et svar